Tuesday 28 June 2011

Wedding My sister _ Inspector Aida dan pasangan Inspector Hafiz

First trial tuk wedding photoshoot.. Mase ni aku still gune camera lame without speedlight. Thanks to my sis and his husband sebab sporting sepanjang photoshoot dijalankan. Aku masih budak baru blajar.

Hasilnye, Alhamdulillah...aku puas hati tapi masih banyak yang perlu aku perbaiki.

Sis wif her frenz

Aku terima nikahnya...

Cincin Disarung , Janji Dimetrai...

Dua hati menjadi satu

cintaku hanya untukmu...

Ikatan janji.......

menjeling2 ku bertentang...

kebahagiaan terserlah

nerves nih

pengkapi setia..hehehe

owjh lihatlah dunia (^_^)

Putra Putri datang berbakti...

apelah yang sis aku ngomel tuh

semoga berbahagia selamanya sis..

sedapnyer.......yummy...

Bismillah....

No comments:

Post a Comment